Urząd Miasta i Gminy w Lesku
ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58
e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl
Godziny otwarcia Urzędu: od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30
- Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62 poz. 54 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 z późń. zm.).
- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wraz z załącznikami wyszczególnionymi we wniosku (dostępny na stronie internetowej urzędu, bądź na stanowisku pracy); - dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia; - dowód uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa.
- Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej podlega opłacie skarbowej w wysokości 82 zł.; - od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w postępowaniu o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej powstaje obowiązek wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy: PBS w Sanoku, o/Lesko 36 8642 1012 2003 1205 7175 0001
Opracował/a: Dawid Dziedzicki Sprawdził/a: Waldemar Bara Zatwierdził/a:
Do pobrania: