URZĄD MIASTA I GMINY LESKO
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 

 

Urząd Miasta i Gminy w Lesku

 

 

ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko,
tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58

 

 

e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl

 

 

Godziny otwarcia Urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30

 

 

SO/30 WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA ORGANIZACJĘ IMPREZ  MASOWYCH
Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62 poz. 54 z późn. zm.);

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 z późń. zm.).

Miejsce
i sposób załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich i Administracji, Ewidencja Ludności/Dowody Osobiste, Ratusz – Rynek 21, parter, pok. nr 2 – Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmowa jego wydania następują w drodze decyzji administracyjnej
Wymagane dokumenty

- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej wraz z załącznikami wyszczególnionymi we wniosku (dostępny na stronie internetowej urzędu, bądź na stanowisku pracy);

- dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia;

- dowód uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa.

Opłaty

- Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej podlega opłacie skarbowej w wysokości 82 zł.;

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w postępowaniu o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej powstaje obowiązek wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.

Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy:
PBS w Sanoku, o/Lesko 36 8642 1012 2003 1205 7175 0001

Termin załatwienia sprawy Co najmniej 7 dni przed planowaną imprezą masową.
Tryb odwoławczy Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Lesko w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy Barbara Kopecka – podinspektor
tel. (013) 469 66-88; (013) 469 66-15 wew. 24
Inne informacje Wniosek o wydanie zezwolenia wraz z wymaganymi załącznikami powinien zostać złożony najpóźniej na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy masowej, przy czym wymagane opinie muszą być dostarczone najpóźniej na 14 dni przed imprezą.

Jeżeli imprezy masowe są przeprowadzane przez tego samego organizatora w tych samych obiektach (terenach) umożliwiających przeprowadzenie imprezy masowej, co najmniej 2 razy w roku lub są to imprezy masowe, dla których opracowano terminarz imprez masowych organizowanych cyklicznie, Burmistrz Miasta i Gminy Lesko wydaje zezwolenie na przeprowadzenie wskazanej przez organizatora liczby imprez masowych lub ich przeprowadzenie w okresie jednego roku.

Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej nie zwalnia organizatora od uzyskania zgody zarządzającego terenem na jej zorganizowanie.

Opracował/a:     Dawid Dziedzicki
Sprawdził/a:       Waldemar Bara
Zatwierdził/a:     


Do pobrania:

.doc
  • Wniosek o wydanie zezwolenia
     

 

Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Lesko
WytworzyłDawid Dziedzicki - Kierownik2010-04-15
Publikujący Jacek Bereżański - Informatyk 2010-04-15 09:46
Modyfikacja Jacek Bereżański - Informatyk 2018-02-20 15:02
URZĄD MIASTA I GMINY LESKO
URZĄD MIASTA I GMINY LESKO, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko , tel. (13) 469 80 01 , e-mail: informatyk@lesko.pl
Wygenerowano: 15 stycznia 2025r. 20:56:03
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.