Urząd Miasta i Gminy w Lesku
ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58
e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl
Godziny otwarcia Urzędu: od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. z 2012 r. Poz. 1475 z późn. zm.).
- Wypełniony druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego (odrębny dla każdej osoby pełnoletniej dokonującej czynności wymeldowania się). Druk jest dostępny na stanowisku pracy; do wglądu: - dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania, a w uzasadnionych przypadkach – inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości; - odpis skrócony aktu urodzenia – w przypadku osób niepełnoletnich, nieposiadających dokumentu stwierdzającego tożsamość; - prawomocne postanowienie sądu ustalające miejsce pobytu dziecka (w przypadku, gdy rodzice są rozwiedzeni lub mają różne miejsca pobytu stałego).
Opracował/a: Dawid Dziedzicki Sprawdził/a: Waldemar Bara Zatwierdził/a: