Urząd Miasta i Gminy w Lesku
ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58
e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl
Godziny otwarcia Urzędu: od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30
- Art. 64 - 68 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688, z późn. zm.).
- Karta zgonu stwierdzająca zgon wydana przez lekarza. - Pisemne zgłoszenie prokuratury lub policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tego organu - Dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku cudzoziemca). - Dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon. - Dowód osobisty współmałżonka, gdy osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim. - Podanie o wydanie 3 egzemplarzy odpisu skróconego aktu zgonu (wzór podania stanowi załącznik do niniejszej procedury)
Opracował/a: Teresa Zdziebko-Basiaga Sprawdził/a: Teresa Zdziebko-Basiaga Zatwierdził/a:
Do pobrania: