URZĄD MIASTA I GMINY LESKO
bip.gov.pl
Karta usługi SO/22

 

 

Urząd Miasta i Gminy w Lesku

 

 

ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko,
tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58

 

 

e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl

 

 

Godziny otwarcia Urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30

 

 

SO/22 WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI O POBYCIE STAŁYM/CZASOWYM
Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993  z późn. zm.);

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 z późń. zm.);

- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Miejsce
i sposób załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich i Administracji, Ewidencja Ludności/Dowody Osobiste, Ratusz – Rynek 21, parter, pok. nr 2 – Wydanie zaświadczenia lub postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia (bądź zaświadczenia o żądanej treści)
Wymagane dokumenty

- Pisemny wniosek o wydanie zaświadczenia (o aktualnym zameldowaniu na pobyt stały/czasowy, o poprzednim zameldowaniu na pobyt stały/czasowy, o wymeldowaniu z miejsca pobytu stałego/czasowego, o wspólnym zameldowaniu);

- dowód osobisty;

do wglądu:
- oryginał dokumentu świadczącego o interesie prawnym

Opłaty Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł.
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy:
PBS w Sanoku, o/Lesko 36 8642 1012 2003 1205 7175 0001
Termin załatwienia sprawy Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty wpływu podania
Tryb odwoławczy Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Lesko w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie
Osoba właściwa do załatwienia sprawy Dawid Dziedzicki – samodzielny referent
tel. (013) 469 66-88; (013) 469 66-15 wew. 22
Inne informacje Wnioskodawca zgłasza się osobiście w sprawie wydania zaświadczenia lub przez pełnomocnika.

Wnioskodawca musi udokumentować swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów.

Opracował/a:     Dawid Dziedzicki
Sprawdził/a:       Waldemar Bara
Zatwierdził/a:     


Do pobrania:

.doc
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia
     

 

powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Lesko
WytworzyłDawid Dziedzicki - Kierownik2010-04-15
Publikujący Jacek Bereżański - Informatyk 2010-04-15 09:27
Modyfikacja Jacek Bereżański - Informatyk 2018-02-21 08:44
URZĄD MIASTA I GMINY LESKO
URZĄD MIASTA I GMINY LESKO, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko , tel. (13) 469 80 01 , e-mail: informatyk@lesko.pl
Wygenerowano: 15 stycznia 2025r. 23:31:24
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.