Urząd Miasta i Gminy w Lesku
ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko,
tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58
e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl
Godziny otwarcia Urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30
SOA/19 | WYMELDOWANIE OBYWATELA PAŃSTWA CZŁONKOWSKIEGO UNII EUROPEJSKIEJ Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO |
Podstawa prawna |
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.); |
Miejsce i sposób załatwienia sprawy |
Referat Spraw Obywatelskich i Administracji, Ewidencja Ludności/Dowody Osobiste, Ratusz – Rynek 21, parter, pok. nr 2 – Wydanie zaświadczenia stwierdzającego dopełnienie obowiązku wymeldowania się z miejsca pobytu stałego |
Wymagane dokumenty |
- Wypełniony druk zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego (odrębny dla każdej osoby pełnoletniej dokonującej czynności wymeldowania się). Druk jest dostępny na stanowisku pracy; |
Opłaty | Nie pobiera się opłat |
Termin załatwienia sprawy | Niezwłocznie po złożeniu formularza zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego |
Tryb odwoławczy | Nie przysługuje tryb odwoławczy |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Dawid Dziedzicki – samodzielny referent tel. (013) 469 66-88; (013) 469 66-15 wew. 22 |
Inne informacje |
Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego, jest obowiązana wymeldować się w organie gminy, właściwym ze względu na dotychczasowe miejsce jej pobytu najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca. |
Opracował/a: Dawid Dziedzicki
Sprawdził/a: Waldemar Bara
Zatwierdził/a: