Urząd Miasta i Gminy w Lesku
ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, tel. /0-13/ 469 81 58, fax. /0-13/ 469 64 58
e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl
Godziny otwarcia Urzędu: od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30
‒ art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2017.2222 t.j. z dnia 2017.12.01.); ‒ uchwała Nr XL/264/17 Rady Miejskiej w Lesku z dnia 31 marca 2017 roku w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg, których zarządcą jest Burmistrz Miasta i Gminy Lesko; ‒ rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz.U.2016.1264 t.j. z dnia 2016.08.17); ‒ art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 t.j. z dnia 2017.06.27).
‒ Wniosek; ‒ Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1 :1000 lub 1 :500 z zaznaczeniem miejsca planowanego przekroczenia drogi; ‒ Kserokopia wypisu z rejestru gruntów oraz kopii mapy ewidencji gruntów na działki objęte wnioskiem; ‒ Pełnomocnictwo osoby występującej w imieniu Inwestora oraz dowód wniesienia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa. Wniosek można otrzymać: ‒ w Referacie Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pok. 204, tel. 013 469-80-01 wew.65; ‒ na stronie internetowej Urzędu Miasta: www.bip.lesko.pl (do pobrania poniżej).
Odbiór decyzji może nastąpić w jednej z dwóch form: ‒ osobiście przez wnioskodawcę, ‒ za pośrednictwem poczty. O formie odbioru decyduje wnioskodawca. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu.
Opracował/a: Wiesław Czawa - Inspektor Sprawdził/a: Irena Kapral – Kierownik Referatu Zatwierdził/a: Barbara Jankiewicz – Burmistrz Miasta i Gminy Lesko
Do pobrania: