URZĄD MIASTA I GMINY LESKO
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 

 

Urząd Miasta i Gminy w Lesku

 

 

ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko,
tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58

 

 

e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl

 

 

Godziny otwarcia Urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30

 

 

GP/31 WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz. 391)
- Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2010r. Nr 220, poz 1447 z póżn

Miejsce
i sposób załatwienia sprawy

Urząd Miasta i Gminy Lesko. wpis do rejestru.

Wymagane dokument

Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać

  1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
  2. numer identyfikacji podatkowej (NIP);
  3. numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;

Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4, powinno zawierać także:

  1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
  2. oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;

Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań:

1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego;

2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej.

Opłaty

- dowód wniesienia opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia- 50,00 zł, płatne przelewem na konto w kasie urzędu

- Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy w dniu wejścia w życie ustawy (1.01.2012r.) posiadali ważne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych

- dowód wniesienia opłaty skarbowej za upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu wnioskodawcy – 17,00 zł , płatne przelewem na konto w kasie urzędu
Termin załatwienia sprawy W ciągu dwóch tygodni od dnia wpływu wniosku.
Osoba właściwa do załatwienia sprawy Anna Wróblewska-Czubek
 II piętro, pokój 210, tel. 469 80 01  wew.  71
Inne informacje  

Opracował/a:     Anna Wróblewska-Czubek
Sprawdził/a:       Barbara Lewandowska
Zatwierdził/a:     


Do pobrania:

.doc
  • Wniosek

    .doc
  • Oświadczenie
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Lesko
WytworzyłAnna Wróblewska-Czubek - Podinspektor2011-07-12
Publikujący Jacek Bereżański - Informatyk 2011-07-12 08:47
Modyfikacja Jacek Bereżański - Informatyk 2012-12-13 15:29
URZĄD MIASTA I GMINY LESKO
URZĄD MIASTA I GMINY LESKO, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko , tel. (13) 469 80 01 , e-mail: informatyk@lesko.pl
Wygenerowano: 15 stycznia 2025r. 20:40:46
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.