Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać
-
firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
-
numer identyfikacji podatkowej (NIP);
-
numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada;
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4, powinno zawierać także:
-
firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
-
oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań:
1) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego;
2) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
3) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
4) zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej.
|