Urząd Miasta i Gminy w Lesku
ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko,
tel. /0-13/ 469 80 01, fax. /0-13/ 469 64 58
e-mail: gmina@lesko.pl, www.lesko.pl
Godziny otwarcia Urzędu:
od poniedziałku do piątku: 7.30 - 15.30
GP/17 |
POSTĘPOWANIE W SPRAWIE UREGULOWANIA
STANU WODY NA GRUNCIE
|
Podstawa prawna
|
- art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 ze zmianami)
|
Miejsce
i sposób załatwienia sprawy |
Urząd Miasta i Gminy Lesko. Wydanie decyzji nakazującej przywrócenie stanu wody na gruncie do stanu poprzedniego lub nakazującego wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom.
|
Wymagane dokumenty
|
- Wniosek zawierający informacje:
- kto i w jaki sposób spowodował zmianę stanu wody na gruncie
- numery ewidencyjne działek, na których nastąpiła zmiana
- opis szkód jakie zmiana ta spowodowała
|
Opłaty |
Opłata w wysokości 10 zł za wydanie decyzji
|
Termin załatwienia sprawy
|
W ciągu 30 dni, w szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony
|
Tryb odwoławczy
|
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krośnie za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Lesko w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
|
Osoba właściwa do załatwienia sprawy
|
Anna Wróblewska-Czubek
II piętro, pokój 214, tel. 469 80 01 wew. 75
|
Inne informacje
|
Do wszystkich stron postępowania decyzja przesyłana jest pocztą.
|
Opracował/a: Barbara Lewandowska
Sprawdził/a: Barbara Lewandowska
Zatwierdził/a:
Do pobrania:
- Wniosek o uregulowanie stanu wody na gruncie