XML
Zaproszenie na sesję
Lesko, dnia 22 listopada 2018 r.
 
 
ZAPROSZENIE
 
Serdecznie zapraszam na II sesję Rady Miejskiej w Lesku, którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.). Sesja odbędzie się w dniu 30 listopada 2018 r. o godz. 14:00 w sali nr 7 Urzędu Miasta i Gminy Lesko przy ul. Parkowej 1.
Proponuję następujący porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  4. Wybór Komisji Skrutacyjnej celem przeprowadzenia wyborów na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lesku. 
  5. Podjęcie uchwał:
  1. Uchwała w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lesku.
  2. Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Lesku.
  3. Uchwała w sprawie wyboru składu osobowego stałych Komisji Rady Miejskiej w Lesku.
  4. Uchwała w sprawie uchylenia Uchwały nr LXVI/421/18 z dnia 31 października 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Lesko
  5. Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Lesko.
  6. Uchwała w sprawie określenia stawek kwotowych podatku od nieruchomości.
  7. Uchwała w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty.
  1. Interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  3. Wolne wnioski.
  4. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  5. Zakończenie obrad sesji Rady Miejskiej w Lesku.
 
Przewodniczący Rady Miejskiej w Lesku
mgr Dariusz Kotyła
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Lesko
WytworzyłGabriela Przygórzewska - Podinspektor2018-11-23
Publikujący Tomasz Rachwał - Informatyk 2018-11-23 15:10