Lesko, dnia 22 listopada 2018 r.
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam na II sesję Rady Miejskiej w Lesku, którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.). Sesja odbędzie się w dniu 30 listopada 2018 r. o godz. 14:00 w sali nr 7 Urzędu Miasta i Gminy Lesko przy ul. Parkowej 1.
Proponuję następujący porządek obrad:
-
Otwarcie sesji.
-
Przyjęcie porządku obrad.
-
Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
-
Wybór Komisji Skrutacyjnej celem przeprowadzenia wyborów na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lesku.
-
Podjęcie uchwał:
-
Uchwała w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lesku.
-
Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Lesku.
-
Uchwała w sprawie wyboru składu osobowego stałych Komisji Rady Miejskiej w Lesku.
-
Uchwała w sprawie uchylenia Uchwały nr LXVI/421/18 z dnia 31 października 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta i Gminy Lesko
-
Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Lesko.
-
Uchwała w sprawie określenia stawek kwotowych podatku od nieruchomości.
-
Uchwała w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
-
Wolne wnioski.
-
Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków.
-
Zakończenie obrad sesji Rady Miejskiej w Lesku.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Lesku
mgr Dariusz Kotyła